Follow Dashboard
Tokens?

Hello! :)
Tuesday 23 October 2012 | 03:04 | 6 Komen Penguat
Assalamualaikum
Alhamdulillah.. Akhirnya habis jugak exam. Hari ni saje je nak godik-godik nak tulis dekat sini. Hehehe. Tension exam dah pergi la katekan.. Haha.

Sebenarnya saya nak cakap sikit pasal novel yang saya buat ni. Ada yang cakap cerita saya boring.. balik-balik cerita yang sama.. Saya sebenarnya tak faham. Cerita yang sama? saya tak ada nak ciplak orang punya idea deh.. sebab saya tau, tak ada apa yang dapat pun kalau kita ciplak idea orang. haihhh.. yelah, saya faham.. setiap orang mempunyai pandangan yang tersendiri. cuma rasa terkilan tu tak boleh nak disangkal lah.. apa-apa pun, saya mintak maaf sangat kepada orang yang tak suka karya saya. saya tak boleh nak buat mengikut kehendak dia. lagipun buat apa nak paksa-paksa orang untuk sukakan karya saya. buat malu adelah. Kepada pembaca-pembaca yang sukakan karya saya, TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK. Saya sangat-sangat-sangat menghargainya. Tanpa pembaca, siapalah penulis.. Betul tak? ^^V

-p/s : saya nak tanya pembaca-pembaca blog saya, *just nak godik-godik je ni. ><* Nak bab 7 dengan 8 tak? Kalau nak, komen or like je. Memang dalam dilema ni.. Ingat nak selaraskan post dalam penulisan2u dengan blog. Kalau majoriti pilih blog, saya post dalam blog je dulu. Kalau penulisan2u, penulisan2u jelah. Okayyy, thank you. :D

Assalamualaikum.. :)


Old things | New things